Костецька Людмила Арнольдівна
Вчитель англійської мови Рівненської
загальноосвітньої
школи I-III ступенів № 24 Рівненської міської ради
Дата народження: 19.07.1978р.
Освіта : вища
Закінчила: Рівненський економіко-гуманітарний інститут, 2000р.
Кваліфікаційна
категорія: спеціаліст
першої категорії
Стаж роботи:15 років
Педагогічне кредо : Самовдосконалення
через пізнання нового
Методична
проблема: Використання
ІКТ на уроках іноземної мови з метою формування компетентнісної полікультурної
особистості в умовах розвитку національної школи .
Власний
особистісний і педагогічний портрет:
Я – педагог і особистість
Людина народжується і приходить у цей світ з
певною, призначеною тільки їй, місією.
Кожна людина – особистість. І
важливо, не втратити, не
знівечити той Божий дар, що
відпущений саме
тобі.
Я вважаю, що людина перестає
існувати як
індивідуальність саме тоді, коли перестає працювати над собою,
припиняє своє творче зростання. Тому робота над самовдосконаленням є основною
в переліку складових мого життя. Сім’я,
улюблена справа, дружба, відповідальність, чуйність, порядність,
доброзичливість – загальнолюдські цінності, на яких будую своє життя.
Обираючи професію вчителя, знала, що це одна із
найблагородніших у світі, але водночас - одна з найвідповідальніших. Праця
вчителя – це безмежне поле, на якому потрібно трудитись завзято та наполегливо.
Щодня - пошук, щодня -несподіванки, то прикрі, то кумедні, щодня –
відкриття. Вчительське життя складається із палітри днів: радісних і сумних,
святкових і буденних, творчих і «сіреньких». Та кожен із них - невеличка
цеглинка, з яких будується Храм професійної майстерності. Я постійно шукаю
найбільш ефективні форми роботи на уроці, працюю над розвитком пізнавальних
інтересів і здібностей школярів.
Учити нелегко, а зрозуміти сутність цього процесу ще
важче. Тому моєю самоціллю завжди є глибинне розуміння своєї діяльності.
Вмотивувати, спонукати до результативної роботи, до отримання успіху та
насолоди від самого процесу навчання і є одним із головних завдань, яке
турбує мене сьогодні і спонукає шукати нові шляхи реалізації проблеми.
Особистим прикладом, способом життя намагаюсь побудувати такі
стосунки в колективі, щоб кожна дитина відчувала свою значимість,
особливість.
Для мене як вчителя основним є бажання бачити своїх
вихованців справжніми особистостями: унікальними, оригінальними та
неповторними. Адже тільки за допомогою таких рис вони зможуть бути
значущими для майбутнього суспільства.
Робота в школі дає багато тепла, радості, впевненості в
собі, проте це неможливо без терпіння, поваги та любові до своїх вихованців.
Життя триває… Завтра знову зайду у клас... Я — режисер,
котрий не знає, що і як зіграють його актори. Але одне я впевнена в одному: Я
гратиму чесно і справедливо, віддаючи дітям своє серце та розум.
Немає коментарів:
Дописати коментар