Про себе

Костецька Людмила Арнольдівна
                        


Вчитель  англійської мови  Рівненської загальноосвітньої 
школи I-III ступенів № 24  Рівненської міської ради
Дата народження: 19.07.1978р.
Освіта :  вища
Закінчила: Рівненський  економіко-гуманітарний інститут, 2000р.
Кваліфікаційна категорія:  спеціаліст першої категорії
Стаж роботи:15 років
Педагогічне кредо : Самовдосконалення через пізнання нового
Методична проблема: Використання ІКТ на уроках іноземної мови з метою формування компетентнісної полікультурної особистості в умовах розвитку національної школи.
Власний особистісний і педагогічний портрет:

Я – педагог і особистість
 Людина народжується і приходить у цей світ з певною, призначеною тільки їй,  місією.
Кожна людина – особистість. І важливо, не втратити, не знівечити той Божий дар,  що відпущений саме тобі.
Я вважаю, що людина перестає існувати як індивідуальність саме тоді, коли  перестає працювати над собою, припиняє своє творче зростання. Тому робота над  самовдосконаленням є основною в переліку складових мого життя. Сім’я, улюблена справа, дружба, відповідальність, чуйність, порядність, доброзичливість – загальнолюдські цінності, на яких будую своє життя.
Обираючи професію вчителя, знала, що це одна із найблагородніших у світі, але водночас - одна з найвідповідальніших. Праця вчителя – це безмежне поле, на якому потрібно трудитись завзято та наполегливо. Щодня - пошук, щодня  -несподіванки, то прикрі, то кумедні, щодня – відкриття. Вчительське життя складається із палітри днів: радісних і сумних, святкових і буденних, творчих і «сіреньких».  Та кожен із них - невеличка цеглинка, з яких будується  Храм професійної майстерності. Я постійно шукаю найбільш ефективні форми роботи на уроці, працюю над розвитком пізнавальних інтересів і здібностей  школярів.
Учити нелегко, а зрозуміти сутність цього процесу ще важче. Тому моєю самоціллю завжди є  глибинне розуміння своєї діяльності. Вмотивувати, спонукати до результативної роботи, до отримання успіху та насолоди  від самого процесу навчання і є одним із головних завдань, яке турбує мене сьогодні і спонукає шукати нові шляхи реалізації проблеми.
Особистим прикладом, способом життя намагаюсь побудувати такі стосунки  в колективі, щоб кожна дитина відчувала свою значимість, особливість.
Для мене як вчителя основним є бажання бачити своїх вихованців справжніми особистостями: унікальними, оригінальними та неповторними. Адже тільки за допомогою таких рис вони зможуть бути  значущими для майбутнього суспільства.
Робота в школі дає багато тепла, радості, впевненості в собі, проте це неможливо без терпіння, поваги та любові до своїх вихованців.
Життя триває… Завтра знову зайду у клас... Я — режисер, котрий не знає, що і як зіграють його актори. Але одне я впевнена в одному: Я гратиму чесно і справедливо, віддаючи дітям своє серце та розум.
                              


Немає коментарів:

Дописати коментар